02.11.2020
Stawiamy na rozwój i stale podnosimy standard naszych usług, dlatego zdecydowaliśmy się zintegrować naszą sieć światłowodową z siecią MOICO.
Dzięki temu, wszyscy klienci korzystający z naszych usług za pośrednictwem światłowodów, będą od teraz obsługiwani przez markę MOICO, a funkcję naszego dotychczasowego Biura Obsługi Klienta przejmie BOK MOICO. Zmiana, o której Was informujemy obejmuje tylko tylko te usługi światłowodowe REDE, które świadczymy w budynkach wielorodzinnych.
Jeśli nie wiesz, czy korzystasz z internetu REDE w technologii światłowodowej czy bezprzewodowej, nie musisz się martwić. Szczegółowe informacje trafią do wszystkich osób zainteresowanych drogą mailową oraz pocztą od Moico (enjoy@moico.pl), dlatego zachęcamy Was do uważnego śledzenia wiadomości w skrzynkach pocztowych. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta Moico: enjoy@moico.pl, 600 600 101.
Pozdrawiamy!
Zespół REDE